.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی مازندران در تعطیلات نوروز

فرمانده پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی این استان در تعطیلات نوروزی را اعلام کرد.


به گزارش شمال نیوز جعفر محمدنژاد در گفت‌وگو با  فارس درباره محدودیت‌های ترافیکی مازندران اظهار داشت: به منظور ارتقای ضریب ایمنی و ایجاد کشش و روانی ترافیک تا 14 فروردین ماه جاری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای پرترافیک کشور اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محمدنژاد اضافه کرد: همچنین در تمام محورهای برون‌شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این امر مستثنی است.

 

وی افزود: ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل از وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج ـ چالوس و برعکس ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت 12 تا 24 روزهای 4 ، 12 و 13 فروردین 91 از چالوس به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محمدنژاد تصریح کرد: همچنین در محور هراز نیز تردد انواع تریلر کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت یک بامداد روز شنبه 5 فروردین و از ساعت 12 روز چهارشنبه 9 فروردین تا ساعت 24 روز دوشنبه 14 فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع است.

وی اعلام کرد: در این محور همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روزهای 12 و 13 فروردین از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روزهای فوق از آب‌اسک تا رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

فرمانده پلیس راه مازندران ادامه داد: در محور فیروزکوه نیز تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز شنبه 5 فروردین و همچنین از ساعت 12 روز چهارشنبه 9 فروردین تا ساعت 24 روز دوشنبه 14 فروردین از تهران به قائمشهر و برعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران یادآور شد: مرکز کنترل اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های 2182920-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان مازندران است. 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.